סדנת הקשבה אפקטיבית

אנשים שמקשיבים טוב. חיים ועובדים טוב יותר. 

מנהלים מהחברות הגדולות בעולם יודעים זאת, מתרגלים זאת.

המחקר מראה כי אנשים היודעים להקשיב היטב  חווים אפקטיביות ורווחה גבוהה ביותר בכל תחומי החיים. הקשבה אפקטיבית קשורה ישירות להצלחה בעבודה ובמערכות יחסים לעלייה בכושר ההשתכרות ולחיים איכותיים יותר . ההקשבה היא קריטית כדי  להבין את צרכי הסביבה, ואת צרכינו לזהות הזדמנויות לדלג מעל מכשולים, ליצור קשרים וחיבורים למצוא פתרונות יצירתיים ולחסוך אנרגיה ומשאבים שמתבזבזים על תקשורת לקויה. הקשבה היא כלי קריטי למי מאיתנו הנמצאים בתפקידי ניהול ומכירות, לאילו השותפים בצוותי עבודה וחשיבה, ולמי שנדרשים לתקשורת תדירה עם שותפים לעבודה ועובדים בצוותים רב תרבותיים. הקשבה היא קריטית לתקשורת יעילה עם לקוחות מעסיקים וספקים. 

הכלי החשוב ביותר והכי פחות מדובר בעולם התקשורת העסקית והארגונית הוא הקשבה. רבים מאתנו משקיעים אנרגיה זמן וכסף רב כדי ללמוד איך להציג את עצמינו, איך לעמוד על במה ,לתת פרזנטציות, אבל בסופו של יום מה שקובע את איכות חיינו ועסקינו היא איכות ההקשבה שלנו. אז שאלו את עצמכם כרגע כמה אנרגיה אתם משקיעים בתרגול של הקשבה? 

בסדנא חוויתית מהנה זו תקבלו כלים מעשיים שתוכלו ליישם מייד. תתנסו בתרגילים מעולם הלמידה ההתנסותית המיינדפולנס האימפרוביזציה ועולמות נוספים .תיפגשו  עם חסמי ההקשבה האישיים שלכם ותתרגלו  דרכים להתמודד איתם כדי למקסם את יכולות ההקשבה שלכם. כבר מהיום. 

עם מה נצא בסיום הסדנא? 

עם כלים ליישום מיידי לשיפור יכולות ההקשבה שלכם. 

עם חוויה עמוקה מהנה ומקרבת כיחידים וכקבוצה.

עם הזדמנות לתרגל ולקבל משוב כנה ומשמעותי בסביבת למידה תומכת  וכך לצאת עם יותר ביטחון ליישום הכלים בשטח. ובמידת הצורך עם דגשים להמשך שיפור ותרגול.